Home » Cenzura, Ideologiczne, Medialne, Polityczne » Ani słowa w prorządowych mediach o przegranym przez TVN procesie z opozycyjną gazetą.

Ani słowa w prorządowych mediach o przegranym przez TVN procesie z opozycyjną gazetą.

Gdy politycy opozycji lub nieliczne opozycyjne gazety przegrywają sprawy sądowe z politykami rządzącej partii lub z prorządowymi mediami, te ostatnie trąbią dookoła o swoim sukcesie. Gdy dzieje się odwrotnie, prorządowe media nabierają wody w usta. Sprawia to wrażenie, że nikt nie ma szansy w starciu z nimi.

Tak stało się i wczoraj, gdy sąd oddalił pozew TVN przeciwko Gazecie Polskiej w sprawie artykułu, w którym opisano kulisy założenia tej stacji telewizyjnej i obsadzenia jej kierownictwa przez służby specjalne o peerelowskim rodowodzie – WSI.

Chodzi o artykuł „WSI na wizji” autorstwa Katarzyny Gójskiej-Hejke, Piotra Lisiewicza i Teresy Wójcik opisujący powiązania ówczesnego zastępcy dyrektora programowego stacji Milana Suboticia z wojskowymi służbami specjalnymi.

Tym razem informacja nie została podana nawet na dalekich miejscach. Przejrzeliśmy dokładnie serwisy Onetu, TVN, Gazety Wyborczej, TVP –  i nie znaleźliśmy ani słowa na temat procesu.  Świadczy to dobitnie, w jak złym stanie znajduje się wolność słowa w Polsce i jak preparowane są umysły przeciętnych obywateli nie interesujących się 

Szczegóły tutaj:polityką i zdanych na przekaz głównych środków masowego przekazu.

http://niezalezna.pl/33222-gazeta-polska-wygrala-w-sadzie-z-tv
n

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Drukuj
  • email
  • PDF

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.